Serviciul de asistență clienți este un aspect esențial de care trebuie să ții cont atunci când te alături unui site de pariuri online.
Această recenzie PariuriPlus a serviciului de asistență clienți oferit de această casă de pariuri și casino online îți va oferi o analiză detaliată a metodelor de contact disponibile.
Metode de contact PariuriPlus
Pariuriplus oferă un serviciu de asistență, impecabil, la care poți apela ori de câte ori ai nevoie. Indiferent de problemă, ai la dispoziție o gamă largă de metode de contact pentru a ajunge rapid la echipa de asistență.
Echipa de asistență este mereu pregătită să te ajute, fie că ai întrebări, nelămuriri sau probleme tehnice. Ei vor lua în considerare problema ta și îți vor oferi soluția optimă, oferindu-ți totodată îndrumare și informații utile.
Pe lângă opțiunea de chat live, la Pariuriplus ai la dispoziție și alte metode de contact, precum:
- Număr de telefon: Sună la numărul dedicat pentru a vorbi direct cu un reprezentant al echipei de asistență;
- E-mail: Trimite un e-mail detaliat echipei de asistență.
Înainte de a apela la metodele de contact, îți recomand să arunci un ochi peste pagina de întrebări frecvente. Acolo găsești răspunsuri rapide la cele mai comune întrebări ale utilizatorilor.
Rămâi în continuare alături de noi pentru a afla mai multe despre opțiunile de contact Pariuriplus.
Pariuriplus live chat
Opțiunea de chat live este cea mai populară și utilizată metodă de contact. Toate casele de pariuri online oferă această metodă, iar dacă dorești să folosești această funcție, apasă pe butonul de chat live disponibil pe site-ul oricărei case de pariuri.
La Pariuriplus, poți activa asistență prin live chat accesând secțiunea de „Ajutor” din contul tău sau secțiunea de „Asistență Clienți” din subsolul site-ul.
După ce ai intrat în secțiunea de ajutor, apasă pe „Deschidere chat” și completează următoarele date: numele tău, adresa de email a contului Pariuriplus și problema pentru care ai nevoie de ajutor(Informații generale, sport, cazino, tranzacții, KYC, tech sau altele). După ce ai completat datele, apasă pe butonul „Chat„, pentru a deschide o fereastra de chat cu un operator.
Singurul minus al funcției de live chat este că nu poți atașa documente sau capturi de ecran pentru a explica mai bine problema operatorului. Sper ca în viitor, Pariuriplus va introduce această facilitate pentru a îmbunătăți și mult interacțiunea cu operatori de asistență.
Funcția de live chat este disponibilă de luni până duminică, între orele 10:00 – 23:00.
Partea și mai bună este că pot folosi această funcție inclusiv cei care nu au deja un cont PariuriPlus!
Contact PariuriPlus prin E-mail
Poți contacta echipa de asistență Pariuriplus prin e-mail la [email protected]. Aceasta este una dintre cele mai bune metode de contact atunci când ai probleme care necesită capturi de ecran sau documente, deoarece poți să explici mai îndetaliu situația cu care te confrunți.
Singurul dezavantaj al contactului prin e-mail este timpul de așteptare până vei primi un răspuns.
Contact la nr. telefon
Contactul prin telefon este potrivit pentru întrebări simple despre rotiri gratuite, cod bonus Pariuriplus sau alte probleme care nu necesită explicații detaliate.
Poți apela echipa de asistență Pariuriplus la numărul de telefon 0316 318 357, de luni până duminică, între orele 10:00 – 23:00.
Acestea sunt metodele de contact ale Pariuriplus. Dacă întâmpini o problemă, poți apela cu încredere la ele, deoarece vei primi tot ajutorul de care ai nevoie. Eu, personal, recomand utilizarea chat-ului live și a e-mailului pentru a contacta serviciul de asistență.