În cazul în care dorești să iei o pauză de la jocurile de noroc online, la Fortuna o poți face foarte simplu. Vezi mai jos cum se face o ștergere / închidere de cont la Fortuna Online!
Închidere cont Fortuna
Pentru început, trebuie precizat faptul că nu vei putea șterge integral contul, deoarece unele informații (precum cele de logare) vor rămâne stocate în baza de date a operatorului.
Pentru a-ți închide contul de jucător la Fortuna trebuie să comunici cu Serviciul de Asistență pentru clienți prin următoarele canale de comunicare:
- prin e-mail, la adresa [email protected] (non-stop).
- telefonic, la numărul 031.423.15.00 (zilnic, în intervalul 10:00 – 22:00).
- sau prin intermediul chat-ului – zilnic, în intervalul 10:00 – 22:00.
Notă: Înainte de a trimite solicitarea de închidere a contului, este de preferat să retragi toate sumele de bani existente în cont pentru a nu rămâne cu banii blocați.
Citește și: Case de pariuri deschise azi
În mesajul pe care îl trimiți trebuie să menționezi perioada pentru care vrei să ai contul închis; poți opta pentru:
- o lună
- 3 luni
- definitiv
- o perioadă de timp setată de tine.
Odată ce ai ales să îți încetezi activitatea pe site-ul efortuna.ro, vei fi înregistrat în mod automat și astfel nu vei mai avea posibilitatea de a înregistra pariuri până la finalizarea termenului de excludere.
Totuși, este important de menționat faptul că poți cere să te auto-excluzi doar pentru un anumit serviciu (pariuri sportive, loto, casino) – în această situație, auto-excluderea nu va produce efecte asupra serviciilor pentru care nu s-a solicitat oprirea activității.
De reținut faptul că dacă ți-ai închis contul de jucător la Fortuna, nu îți vei mai putea crea altul pe viitor.
Contul mai poate fi închis și ca urmare a auto-excluderii datorate dependenței de jocurile de noroc. În situația în care contul tău a fost închis pentru acest motiv, atunci acest cont nu mai poate fi redeschis pentru o perioadă de cel puțin 6 luni.