Verificarea Contului Cashpot

verificarea contului cashpot

Verificarea contului Cashpot este un proces obligatoriu pentru toți cei care vor să joace la acest casino online. Din acest motiv, în rândurile următoare îți prezint cum se face validarea unui cont Cashpot!

De ce trebuie să îmi verific contul la Cashpot?

Procesul de verificare este impus de legislația din România pentru a verifica identitatea jucătorilor şi tranzacţiile lor. În acest fel se asigură interzicerea minorilor la serviciile oferite de Cashpot Casino Online.
 
De asemenea, se elimină o mare parte din riscurile de a favoriza activităţi de tip fraudulos precum spălarea banilor sau finanțarea grupărilor teroriste. Mai multe despre verificarea contului la case de pariuri poți descoperi și din video-ul de pe canalul nostru de youtube.
Acest întreg proces de verificare este unul rapid, iar la final jucătorul este cel care beneficiază de servicii de top din partea Cashpot.
 
Care sunt beneficiile dacă îți verifici contul la Cashpot? Pe scurt, iată de ce beneficiezi dacă îți verifici contul la Cashpot:
  • Bonus fără depunere Casjpot cazino. Dacă îți verifici identitatea la Cashpot primești 100 de rotiri gratuite la Shining Crown Clover Chance de la EGT Digital. Reține că această ofertă nu este permanentă și se poate schimba în timp.
  • Accelerarea procedurilor de retragere a fondurilor. De pe un cont neverificat nu se pot face retrageri!
  • Anularea restricției de depunere de până la 900 lei. Până nu îți verifici identitatea nu poți depune mai mult de 900 lei;
  • Oferte promoționale și bonusuri îmbunătățite. Dacă ai contul verificat primești oferte și promoții mult mai bune.
  • Acces mai rapid la serviciile de asistență clienți. Un cont verificat primește asistență mult mai rapid decât un cont neverificat.

Cum verific contul Cashpot?

Verificarea contului Cashpot poate avea mai multe etape.
 
Inițial, la Cashpot trebuie să trimiți documente pentru verificarea identității și adresei.
 
Pentru această verificare, a identității și a adresei, este necesar să trimiți doar o poză cu buletinul.
 
Dacă trimiți un document care nu conține o adresă (de exemplu: pașaport sau permis de conducere), va trebui să încărci un alt document care dovedește adresa cum ar fi extras de cont bancar sau factură de utilități(telefon, electricitate, internet etc).
 
Mai târziu, înainte de a solicita o retragere, va trebui să îți verifici metoda de plată prin care vrei să faci retragerea. De obicei, Cashpot te va anunță printr-un mesaj ce documente trebuie să trimiți pentru a-ți verifica metoda de plată.

Cum încarc documentele spre verificare

Accesează site-ul Cashpot de pe mobil, conectează-te în cont folosind e-mailul și parola. După intră în meniul contului și apasă pe Vezi Profilul. Mai departe selectează Cont și intră la secțiunea:
 
  • Verificarea contului: pentru a trimite documentul pentru verificarea identității;
  • Documentele mele: pentru a încărca alte documente cerute de Cashpot.
cashpot cum verific contul

Dacă nu poți încărca documentele din aceea secțiunea nu este o problemă, deoarece le poți trimite pe e-mail printr-un mesaj la adresa [email protected]. Dar ai grijă să trimiți mesajul de pe adresa de e-mail asociată contului Cashpot.

Dacă nu te descurci nici așa, reține că poți apela la metoda de contact Cashpot Live Chat!

Cât durează verificarea documentelor la Cashpot?

La Cashpot verificarea documentelor nu durează mai mult de 48 de ore. Cel puțin la mine verificarea nu a durat mai mult de 2-3 ore dacă am trimis documentul peste zi. 
 
Dacă vrei să eviți prelugirea procesului de verificare îți recomand să respecți următoarele cerințe:
 
  • Documentele/pozele pe care le încarci trebuie să fie clare, color și complete;
  • Asigură-te că toate colțurile documentului sunt vizibile;
  • Documentele să nu fie expirate, iar în cazul în care trimiți o poză cu un extras bancar sau cu o factură ai grijă ca documentul să nu fie mai vechi de 3 luni.

Întrebări frecvente

În anumite circumstanțe excepționale, Cashpot îți poate solicita documente suplimentare pentru a înlătura orice suspiciune cu privire la documentele deja trimise sau pentru a se asigura că datele furnizate sunt actualizate la zi.

De asemenea, în timpul utilizării platformei Cashpot, verificările privind metodele de plată, originile fondurilor și alte aspecte similare pot fi necesare, în conformitate cu legislația din România.

Dacă documentele ți-au fost respinse, Cashpot îți va trimite un mesaj cu instrucțiunile pe care trebuie să le urmezi pentru a scapa de această situație neplăcută. Dacă ai întrebări sau probleme cu procesul de verificare, contactează serviciul de asistență clienți Cashpot.

Mare atenție! În cazul în care nu ți-ai verificat contul în termen de 30 de zile de la prima depunere, acesta va fi închis, iar fondurile existente vor fi virate către bugetul de stat în conformitate cu prevederile legale.