Verificarea contului Cashpot este un proces obligatoriu pentru toți cei care vor să joace la acest casino online. Din acest motiv, în rândurile următoare îți prezint cum se face validarea unui cont Cashpot!
De ce trebuie să îmi verific contul la Cashpot?
- Bonus fără depunere Casjpot cazino. Dacă îți verifici identitatea la Cashpot primești 100 de rotiri gratuite la Shining Crown Clover Chance de la EGT Digital. Reține că această ofertă nu este permanentă și se poate schimba în timp.
- Accelerarea procedurilor de retragere a fondurilor. De pe un cont neverificat nu se pot face retrageri!
- Anularea restricției de depunere de până la 900 lei. Până nu îți verifici identitatea nu poți depune mai mult de 900 lei;
- Oferte promoționale și bonusuri îmbunătățite. Dacă ai contul verificat primești oferte și promoții mult mai bune.
- Acces mai rapid la serviciile de asistență clienți. Un cont verificat primește asistență mult mai rapid decât un cont neverificat.
Cum verific contul Cashpot?
Cum încarc documentele spre verificare
- Verificarea contului: pentru a trimite documentul pentru verificarea identității;
- Documentele mele: pentru a încărca alte documente cerute de Cashpot.
Dacă nu poți încărca documentele din aceea secțiunea nu este o problemă, deoarece le poți trimite pe e-mail printr-un mesaj la adresa [email protected]. Dar ai grijă să trimiți mesajul de pe adresa de e-mail asociată contului Cashpot.
Dacă nu te descurci nici așa, reține că poți apela la metoda de contact Cashpot Live Chat!
Cât durează verificarea documentelor la Cashpot?
- Documentele/pozele pe care le încarci trebuie să fie clare, color și complete;
- Asigură-te că toate colțurile documentului sunt vizibile;
- Documentele să nu fie expirate, iar în cazul în care trimiți o poză cu un extras bancar sau cu o factură ai grijă ca documentul să nu fie mai vechi de 3 luni.
Întrebări frecvente
În anumite circumstanțe excepționale, Cashpot îți poate solicita documente suplimentare pentru a înlătura orice suspiciune cu privire la documentele deja trimise sau pentru a se asigura că datele furnizate sunt actualizate la zi.
De asemenea, în timpul utilizării platformei Cashpot, verificările privind metodele de plată, originile fondurilor și alte aspecte similare pot fi necesare, în conformitate cu legislația din România.
Dacă documentele ți-au fost respinse, Cashpot îți va trimite un mesaj cu instrucțiunile pe care trebuie să le urmezi pentru a scapa de această situație neplăcută. Dacă ai întrebări sau probleme cu procesul de verificare, contactează serviciul de asistență clienți Cashpot.