Cum îmi verific contul la Mozzart? O întrebare la care vei afla răspunsul în rândurile următoare. Deci rămâi alături de mine, dacă vrei să știi mai multe despre procesul de verificare cont Mozzart – ce documente sunt necesare, unde trimit documentele pentru a fi verificate, dar și alte informații importante.
Verificare cont Mozzart - de ce e obligatoriu?
În primul rând, procedura de verificare a contului este obligatorie pentru toate casele de pariuri online licențiate. Verificarea contului Mozzart nu are nimic în comun cu procedura de verificare bilet Mozzart!
Operatorii de pariuri online precum Mozzart Bet, fac această verificare pentru a-și proteja clienții, dar în același timp și pe ei, de fraudele online.
Așadar, dacă ești client Mozzart, ai obligația să îți verifici contul în termen de 30 de zile, din momentul în care ai făcut prima depunere. Cei care nu fac acest lucru, riscă închiderea contului, iar pe lângă asta pot pierde toți banii care se află în cont la momentul respectiv.
Obții mai multe avantaje când să îți verifici contul la Mozzart Bet, precum:
- poți face retrageri – de pe un cont neverificat nu se pot solicita retrageri;
- limita la depunere este eliminată – un jucător nu poate depune mai mult de 900 RON, dacă nu are contul verificat;
- poți profita la maxim de bonusul de bun venit Mozzart Sport sau Casino, dacă ai un cod bonus Mozzart Casino.
Mozzart verificare cont - documente necesare
La început, operatorul îți va solicita doar un document pentru a verifica identitatea pe care ai declarat-o la etapa de creare cont Mozzart. Mai târziu este posibil să îți fie solicitate încă 2 documente, dar despre asta o să vorbim în rândurile următoare.
Verificarea cont Mozzart - Identitatea contului
Îm primă fază, trebuie să îți verifici identitatea pentru a-ți valida contul. Dar cum fac asta? Trimite o poză cu un act de identitate valid – buletin, permis de conducere sau pașaport. Ai grijă ca poza să fie clară, iar toate colțurile documentului să fie vizibile.
Verificare metodă de plată
Ai câștiguri și vrei să retragi? Înainte de a face acest lucru trebuie să verifici metoda prin care vrei să retragi. Dacă vrei să retragi utilizând cardul bancar, ai nevoie de o poză față și verso a cardului cu care ai depus. Ai grijă să lași vizibile doar primele 6 și ultimele 4 cifre ale cardului. De asemenea, mai trebuie să acoperi și codul de securitate, format din 3 cifre, aflat pe spatele cardului.
Pentru retragerile prin Skrill, Neteller sau prin orice alt portofel electronic, ai nevoie de o captură de ecran din cadrul contului pe care vrei să retragi. Captura de ecran trebuie să conțină următoarele informații: numele, adresa, email etc.
Verificare adresă
Dovada adresei nu este solicitată în primă fază de Mozzart, dar nu este exclus ca mai târziu să îți fie solicitat un document pentru a o verifica. În acest caz, pregătește o poză cu o factură de utilități sau cu un extras bancar, în care să se vadă adresă ta de reședință.
Cum trimiți documentele spre verificare?
Pentru a trimite documentele spre verificare, doar urmează instrucțiunile de mai jos:
- Loghează-te în contul Mozzart și intră în meniul Contul meu;
- Apasă pe Încărcare document;
- Alege documentul pe care vrei să îl verifici și apasă pe INCARCATI.
Dacă nu poți încărca documentele pe site sau în aplicație, scrie un mesaj la adresa de email [email protected] cu titlul Verficare cont. Poți trimite documentele la această adresă, dar ai grijă ca mesajul să fie trimis de pe adresa de email cu care te-ai înregistrat la Mozzart.
Mozzart verificare cont - FAQ
Da. De cele mai multe ori vei putea primi rotiri gratuite fără depunere Mozzart!
De obicei, echipa Mozzart va verifica documentele pe care le trimiți în maxim 48 de ore. Dacă în acest termen nu primești niciun răspuns, contactează echipa de asistență Mozzart.
Mozzart folosește cele mai avansate tehnologii de criptare, pentru a se asigura că nimeni nu are acces la documentele tale, înafara de personalul abilitat. De asemenea, imediat ce procesul de verificare este finalizat, toate documentele vor fi șterse din sistemul Mozzart.
Mozzart te va notifica printr-un email dacă documentele nu au fost acceptate. Citește email-ul și încearcă să respecți indicațiile primite, după trimite din nou documentele spre verificare.
Mai jos ai câteva motive pentru care Mozzart îți poate refuza documentele trimise:
- poza documentului nu este clară;
- ai trimis un document care nu are legătură cu cel solicitat de Mozzart;
- buletinul/pașaportul tău este expirat. Mozzart nu acceptă documente expirate;
- factura de utilități/extras bancar nu trebuie să fie mai veche de 3 luni.
Dacă nu știi din ce motiv sunt refuzate documentele tale, recomand să contactezi echipa de asistență de pe site-ul mozzarbet.ro.